Úplněk

Sunday, February 12, 2017

11. 2. 2017 v 1.32 hodin ○ Úplněk ve lvu

Že prej bacha na srdce a aorty. Dobrý vědět. Hlavně po tom, co sežerete tři vajíčka. Takže vítej cholesterole, dneska je tvůj šťastnej den. A můj už ani tak ne.

"Pokud jste včera čarovali, tak vám bude hej, pokud ne, tak Beranům a Býkům bude stejně hej, podobně i Rybám, to jsou znamení, která dnes budou cítit příval energie, takže je nejspíše najdete někde ve fitku, popřípadě je můžete přistihnout při jakékoliv jiné sportovní činnosti." [zdroj]

Aha. Tak tim pádem se potřebuju zejtra probudit znova do soboty

Že se se mnou něco děje, sem pochopila už v pátek, kdy se objevila nálada napřesdržku. A o tom, že to jen tak nepřejde, mě ujistilo brzký ráno, kdy jsem se zas vzbudila tak nasraná, že po zbytek dne nemělo smysl zbytek dne neměl smysl.

Vopravdu víc zbytečnej den plnej tak dementních myšlenek, který nešly ztlumit ani nijak zastavit (pokud sem si teda nechtěla zrovna zastavit i krevní oběh - a jakože jsem fakt už chtěla!), jsem dlouho (možná spíš nikdy) neměla. Takže vlastně ani uplně nevim, kde vzal Raven ten příliv boží energie, protože mym největim výkonem byla desetiminutová cesta do krámu. Kde si navíc mysleli, že kradu. #nomakeup dneska vyloženě zabodoval!

Anyway..

Nikdy jsem úplněk neřešila. A i když všichni okolo nespali, nejedli, rvali si vlasy a vlastně se tak nějak celkově transformovali na zombie, byl to pro mě prostě pořád jenom kulatej flek na obloze, co mi svítil do xichtu skrz žaluzie. Ale dnešek mě teda, přiznávám, dost nečekaně sejmul. A upřímně doufám, že to byla jednorázová akce, a že se nebudeme se stavem čirýho dementství setkávat pravidelně. Nebo?

Na druhou stranu, tenhle a další horoskopy mě ujistily v tom, že to všechno bylo už předem daný a uplně nutný, a že jsem prostě dneska měla bejt na pěst. Vyřešit si svý bebíčka a ten příval energie si holt dát až v neděli. 

(Jak) působí úplněk na vás?

1 COMMENTS

  1. můj muž bejvá kolem úplňku vzteklej a já zase nemůžu spát ...

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *